Aviva – model biznesowy na medal?

Aviva to jedna z największych grup kapitałowo-ubezpieczeniowych w Europie. Ta brytyjska spółka akcyjna wkroczyła na rynek polski dość dawno, bo już w 1992 roku, jednak początkowo działała pod szyldem Commercial Union. Skuteczne działania prowadzone już od samego początku pozwoliły na znaczny rozwój polskiego skrzydła biznesowego. Dzięki odpowiednio przygotowanej strategii firmy jaką przyjęto na rynek polski, coraz lepiej przekłada się ona na wyniki grupy. Sam model biznesowy Avivy w dużej mierze opiera się nie tylko na sieciach placówek ubezpieczeniowych, ale także na kanale sprzedaży innych produktów finansowych, jak chociażby kredytów czy inwestycji.

Zwiększająca swój zasięg na rynku polskim grupa nie wywołała więc wielkiego zdziwienia ogłaszając nową inwestycję. Udziały Expandera, czyli firmy doradztwa finansowego, niezwykle popularnej w Polsce, najprawdopodobniej już niebawem przejdą do rąk Avivy. Ostateczny termin i decyzję o możliwości wykupienia przez Avivę 100 procent udziałów, podejmie  Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Pozwoli to w znaczny sposób przyspieszyć realizację strategii rozwoju.

Aviva – model biznesowy na medal?
Oceń ten post