Jeśli nie możemy się zdecydować na konkretny produkt, zawsze sięgamy po opinię innej osoby. Nie zawsze jednak robimy zakupy w towarzystwie, a często nie ufamy opinii ekspedientki. Spółka z Trójmiasta znalazła pomysł na rozwiązanie tej sytuacji. W przymierzalniach niektórych sklepów odzieżowych w Polsce pojawią się tablety dla klientów, które pomogą w wyborze ubrania. Klient sięgnie po nie, gdy będzie chciał uzyskać poradę on-line od użytkowników porównywarki ubrań – lookmash.net. Jest połączona ze specjalną platformą do głosowania.
Na razie działa jako aplikacja na smartfony oraz widget dla sklepów on-line, które płacą spółce prowizję, gdy kupujący dokonują transakcji po skorzystaniu z widgeta. Jednak spółka ma coraz więcej klientów w ponad 30 różnych krajach i zamierza rozszerzać swoją działalność między innymi o rynek Niemiec, Wielkiej Brytanii i Skandynawii.