Pozytywne zmiany w Credit Agricole Polska

Credit Agricole Polska osiągnął zysk netto za 2012 rok na poziomie 200 mln złotych, co oznacza wzrost 70% w stosunku do roku poprzedniego.  Po zmianie nazwy z Lukas Bank, instytucja poszerza stale swoją ofertę i zmienia nastawienie do klienta.

Przed zmianą nazwy byli instytucją, która funkcjonowała w bardzo prosty sposób. Klient przychodził, a Bank oceniał jego zdolność kredytową i pożyczał pieniądze. Nie było żadnych innych prób skontaktowania się z klientem, podtrzymania relacji. W 2010 roku pojawiło się zupełnie inne podejście , bardziej uwzględniające oczekiwania i potrzeby klienta. Bank postanowił proponować wszystkie możliwe produkty finansowe, które mogą się przydać podczas całego życia. Najważniejsze dla Banku podczas rozmowy z klientem jest pytanie jakie ma plany.

Bank ma środki , aby wspierać rozwój oraz swoje siedziby na terenie całej Polski. Te same usługi może zaoferować w Szczecinie, Suwałkach, Świdnicy. I co ważne te same usługi i ten sam standard.

Pozytywne zmiany w Credit Agricole Polska
Oceń ten post